Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi:
1. Eesti
1.1. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse
Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta.
Kauba maksumusele lisandub transporditasu 3,30 eurot ühe ostu kohta.
Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 3 tööpäeva jooksul alates
raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse
Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
1.2. Omniva pakiautomaat– tellimused
toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi
asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 3,30 eurot ühe ostu
kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti
aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 3 tööpäeva
jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes
saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
1.3. Omniva kuller – tellimused toimetatakse
tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba maksumusele lisandub
transporditasu 8,50 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab
Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kohaletoimetamise aja kokku
leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel
teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade kohaletoimetamine toimub 7
tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kõik
saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise hetkeni. Tooted antakse
kulleri poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe
allkirjastamist on soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle
väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane
märkus. Kui Tellija soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud
pakendiga toote, siis teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@roosiait.ee või Müüja kontakttelefonil +372 5190 0606.
2. Läti
2.1. Omniva pakiautomaat– tellimused
toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi
asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 3,30 eurot ühe ostu
kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti
aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 12 tööpäeva
jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes
saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
2.2. Omniva kuller (Baltic) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba
maksumusele lisandub transporditasu 4,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba
lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust
tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade
kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest
Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise
hetkeni. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud
isikule isikut tõendava dokumendi esitamisel. Tooted antakse kulleri
poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on
soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste
korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija
soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis
teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@roosiait.ee või Müüja kontakttelefonil +372 5190 0606.
3. Leedu
3.1. Omniva kuller (Baltic) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba
maksumusele lisandub transporditasu 11,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba
lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust
tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade
kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest
Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise
hetkeni. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud
isikule isikut tõendava dokumendi esitamisel. Tooted antakse kulleri
poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on
soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste
korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija
soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis
teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@roosiait.ee või Müüja kontakttelefonil +372 5190 0606 .
4. Soome
4.1. Itella postipakk (Economy) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile lähimasse postkontorisse.
Kauba maksumusele lisandub transporditasu 13,90 eurot ühe ostu kohta.
Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha
laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabumise kohta saadetakse
Tellijale postkontorist teade.
4.2. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse
Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta.
Kauba maksumusele lisandub transporditasu 14,00 eurot ühe ostu kohta.
Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 14 tööpäeva jooksul
alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse
Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
4.3. Itella kuller (Express Flex) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba
maksumusele lisandub transporditasu 20,00 eurot ühe ostu kohta. Kauba
lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade
kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest
Müüja pangakontole. Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller
Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni
teel.
5. Teised riigid
5.1. Omniva postipakk – Tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile vastavasse asukohajärgsesse postkontorisse. Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha
laekumisest müüja pangakontole. Paki saabumise kohta saadetakse Teile
postkontorist teade.
16.99 € – Austria, Belgia, Holland, Luksemburg, Poola, Rootsi, Saksamaa, Sloveenia, Taani, Tšehhi, Ungari
23.99 € – Albaania, Alžeeria, Ameerika Ühendriigid, Armeenia,
Aserbaidžaani, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania,
Horvaatia, Iirimaa, Iisrael, Itaalia, Jaapan, Kanada, Kasahstan,
Kreeka, Küpros, Makedoonia, Malta, Moldova, Montenegro, Panama,
Portugali, Prantsusmaa, Rumeenia, Slovaki Vabariik, Suurbritannia,
Põhja-Iirimaa, Türgi, Ukraina, Valgevene, Vatikan
31.99 € – Island, Liechtenstein, Norra, Šveits
36.99 € – Austraalia, Brasiilia, Gruusia, Hiina, Hong Kong
(Hiina), India, Korea, Lõuna-Aafrika Vabariik, Serbia, Taiwan,
Uus-Meremaa, Venemaa
5.2. Omniva kuller Euroopa
Tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba lähetuse kohta saate teate e-kirjaga.
Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha
laekumisest müüja pangakontole. Kohaletoimetamise aja kokkuleppimiseks
võtab kuller Teiega ühendust telefoni teel.
22.99 € – Belgia, Poola, Rootsi, Rumeenia, Taani, Tsehhi
24.99 € – Austria, Holland, Horvaatia, Iirimaa, Luksemburg, Malta, Saksamaa, Ungari
27.99 € – Hispaania, Itaalia, Kreeka, Portugal, Prantsusmaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia
33.99 € – Island, Norra, Šveits
Tellimuse vormistamisel on soovitav kontrollida esitatavate
kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete
kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete
kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui
viivitus või arusaamatus on tingitud Tellija poolt tellimuse
vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
E-poes kuvatud tooted on tavaliselt laos olemas. Kui toode
puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis teatab Müüja
sellest Tellijale kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva
jooksul arvates Lepingu jõustumisest ning pakub välja võimaliku uue
tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama
hinna ja kvaliteediga. Kui Tellija ei soovi uut või asendustoodet, siis
tagastatakse Tellija poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega)
hiljemalt 14 päeva jooksul.
Tolli- ja impordimaksud
Kauba saatmisel võivad lisanduda mitmesugused tolli- ja
impordimaksud, mis tuleb tasuda paki sihtriiki saabumisel. Need maksud
tasub paki kättesaaja. Kuna maksu- ja tollipoliitika võib eri riikides
suuresti varieeruda, siis palume teil täiendava informatsiooni saamiseks
pöörduda kohaliku tolli- või maksuameti esinduse poole.