1. Ostutingimuste ulatus ja kehtivus
1.1 Ostutingimused kehtivad müüja, Langobard OÜ
(registrikood 14212496, aadress Lootuse 18, Tartu 50108, Eesti, e-post: info@roosiait.ee, edaspidi Müüja), ja Tellija (edaspidi Tellija) vahel veebipoe aadressiga www.roosiait.ee (edaspidi E-pood) vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2 Lisaks Ostutingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete
ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
1.3 Müüja on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ning E-poe parema
ja turvalisema kasutamise huvides Ostutingimusi ja hinnakirja muutma.
Ostutingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad vastava muudatuse
avaldamisest interneti leheküljel www.roosiait.ee.
Kui Tellija edastas oma tellimuse enne Ostutingimuste muudatuste
jõustumist, kohaldatakse tellimuse edastamise ajal kehtinud
Ostutingimusi, v.a kui seaduses või Ostutingimustes on ette nähtud
teisiti.
2.1. E-poes müüdavate toodete hinnad on eurodes, hinnad sisaldavad käibemaksu.
2.2. Ostetud toodetele lisandub transpordihind, mis arvutatakse Tellija ostukorvis pärast kohaletoimetamisviisi valikut.
2.3. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui Tellija
edastas oma tellimuse enne hinna muutmist, siis kehtib Tellijale hind,
mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
3. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
3.1. Tellija ostukorv luuakse hetkel, kui Tellija klikib lingile „Lisa ostukorvi“.
3.2. Ostukorvis olevate toodete arvu saab muuta lahtris „kogus“.
Tellimuse vormistamiseks tuleb klikkida lingile „Maksmine”. Tellija
suunatakse tellimuse vormistamise leheküljele.
3.3. Tellimust saab vormistada nii registreerimata külalisena kui ka
registreerides endale konto. Tellimuse vormistamise lehel tuleb
sisestada nõutavad andmed ning klikkida nupule „Kinnita tellimus”.
3.4. Kui toode on e-poes märgitud “eritellimusel” või “müüdud” ei saa seda toodet e-poest tellida. “Eritellimusel” toodete tellimiseks tuleb ühendust võtta klienditeenindusega emaili teel info@roosiait.ee või helistada poe telefoninumbril +372 5190 0606.
3.5. Tellimuse vormistamise leheküljel olevate lahtrite täitmisel
tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni täpsusest ja
õigsusest sõltub Tellija poolt ostetud toodete kiire ja häireteta
kohaletoimetamine. Müüja ei vastuta täitmisel Tellija poolt esitatud
ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või muude
sellest tulenevate tagajärgede eest.
3.6. Müügileping loetakse sõlmituks ja tellimuse täitmist alustatakse, kui tellimus on esitatud ja arve järgi tasumisele kuuluv summa on laekunud Müüja arvelduskontole.
3.7. E-poes kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning
võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei
pruugi olla ammendavad.
3.8. Klienditugi töötab tööpäeviti kell 11-18. Klienditoe telefon on +372 5190 0606 .
3.9. Klienditugi töötab eesti ja inglise keeles.
4.1. Makse sooritamiseks tuleb valida tellimuse vormistamise
leheküljel sobiv makseviis (kas pangalink või krediitkaart). Pärast tellimuse esitamist saadetakse makse aluseks olev arve
Tellijale tellimuse kinnitusena ka elektronpostiga. Tellijal on soovitav
enne arve tasumist kontrollida, et arves sisalduvad andmed vastavad
Tellija tellimuses sisalduvale soovile. Kui Tellija valis makseviisiks
pangalingiga tasumise, siis suunatakse ta pangalingi lehele pärast
tellimuse esitamist.
4.2. Makseviisid:
4.2.1. Tasun pangalingiga: Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske bank, Krediidipank, Poco Pay, Liisi Id.
4.2.2. Tasun krediitkaardiga: Visa, Master, Maestro.
4.2.3. Kõik maksed toimuvad eurodes.
4.3. Maksetingimused:
4.3.1. maksetingimus ettemaks – 100% arve järgi tasumisele kuuluvast summast tasutakse tellimuse vormistamisel.
5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
5.1. Tellimuse vormistamisel saab valida sobiva kohaletoimetamisviisi:
5.1.1. Eesti
5.1.1.1. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse
Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta.
Kauba maksumusele lisandub transporditasu 3,80 eurot ühe ostu kohta.
Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 1 tööpäeva jooksul alates
raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse
Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
5.1.1.2. Omniva pakiautomaat– tellimused
toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi
asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 3,80 eurot ühe ostu
kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti
aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 1 tööpäeva
jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes
saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
5.1.1.3. Omniva kuller – tellimused toimetatakse
tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba maksumusele lisandub
transporditasu 10 eurot ühe ostu kohta. Kauba lähetuse kohta saab
Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kohaletoimetamise aja kokku
leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel
teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade kohaletoimetamine toimub 5
tööpäeva jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kõik
saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise hetkeni. Tooted antakse
kulleri poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe
allkirjastamist on soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle
väliste vigastuste korral märkida kulleri saatelehele sellekohane
märkus. Kui Tellija soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud
pakendiga toote, siis teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@roosiait.ee või Müüja kontakttelefonil +372 5190 0606.
5.1.2. Läti
5.1.2.1. Omniva pakiautomaat– tellimused
toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi
asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 8,30 eurot ühe ostu
kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti
aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 12 tööpäeva
jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes
saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
5.1.2.2. Omniva kuller (Baltic) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba
maksumusele lisandub transporditasu 12,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba
lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust
tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade
kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest
Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise
hetkeni. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud
isikule isikut tõendava dokumendi esitamisel. Tooted antakse kulleri
poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on
soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste
korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija
soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis
teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@roosiait.ee või Müüja kontakttelefonil +372 5190 0606.
5.1.3. Leedu
5.1.3.1. Omniva pakiautomaat– tellimused
toimetatakse Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi
asukohta. Kauba maksumusele lisandub transporditasu 9,50 eurot ühe ostu
kohta. Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti
aadressile. Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 12 tööpäeva
jooksul alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes
saadetakse Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
5.1.3.1. Omniva kuller (Baltic) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba
maksumusele lisandub transporditasu 15,90 eurot ühe ostu kohta. Kauba
lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller Tellijaga ühendust
tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni teel. Kaupade
kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest
Müüja pangakontole. Kõik saadetised on kindlustatud Tellijale üleandmise
hetkeni. Tellitud kaupade üleandmine toimub vaid tellimuses märgitud
isikule isikut tõendava dokumendi esitamisel. Tooted antakse kulleri
poolt Tellijale üle koos saatelehega. Enne saatelehe allkirjastamist on
soovitav Tellijal toodete pakend üle vaadata ja selle väliste vigastuste
korral märkida kulleri saatelehele sellekohane märkus. Kui Tellija
soovib asendada kullerfirma poolt vigastatud pakendiga toote, siis
teatab Tellija sellest elektronposti aadressil info@roosiait.ee või Müüja kontakttelefonil +372 5190 0606 .
5.1.4. Soome
5.1.4.1. Itella postipakk (Economy) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile lähimasse postkontorisse.
Kauba maksumusele lisandub transporditasu 15.50 eurot ühe ostu kohta.
Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha
laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabumise kohta saadetakse
Tellijale postkontorist teade.
5.1.4.2. Itella SmartPost – tellimused toimetatakse
Tellija poolt tellimuse vormistamisel valitud pakiautomaadi asukohta.
Kauba maksumusele lisandub transporditasu 14,00 eurot ühe ostu kohta.
Kauba lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile.
Kaupade kohaletoimetamine pakiautomaati toimub 14 tööpäeva jooksul
alates raha laekumisest Müüja pangakontole. Kauba saabudes saadetakse
Tellijale elektroonilise teavitus (SMSi ja/või e-posti teel)
uksekoodiga, mille alusel ta paki pakiautomaadist kätte saab.
5.1.4.3. Itella kuller (Express Flex) – tellimused
toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba
maksumusele lisandub transporditasu 20,00 eurot ühe ostu kohta. Kauba
lähetuse kohta saab Tellija teate oma elektronposti aadressile. Kaupade
kohaletoimetamine toimub 12 tööpäeva jooksul alates raha laekumisest
Müüja pangakontole. Kohaletoimetamise aja kokku leppimiseks võtab kuller
Tellijaga ühendust tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni
teel.
5.1.5. Teised riigid
5.1.5.1. Omniva postipakk
Tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile vastavasse asukohajärgsesse postkontorisse.
Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha
laekumisest müüja pangakontole. Paki saabumise kohta saadetakse Teile
postkontorist teade.
16.99 € – Austria, Belgia, Holland, Luksemburg, Poola, Rootsi, Saksamaa, Sloveenia, Taani, Tšehhi, Ungari
23.99 € – Albaania, Alžeeria, Ameerika Ühendriigid, Armeenia,
Aserbaidžaani, Bosnia ja Hertsegoviina, Bulgaaria, Gibraltar, Hispaania,
Horvaatia, Iirimaa, Iisrael, Itaalia, Jaapan, Kanada, Kasahstan,
Kreeka, Küpros, Makedoonia, Malta, Moldova, Montenegro, Panama,
Portugali, Prantsusmaa, Rumeenia, Slovaki Vabariik, Suurbritannia,
Põhja-Iirimaa, Türgi, Ukraina, Valgevene, Vatikan
31.99 € – Island, Liechtenstein, Norra, Šveits
36.99 € – Austraalia, Brasiilia, Gruusia, Hiina, Hong Kong
(Hiina), India, Korea, Lõuna-Aafrika Vabariik, Serbia, Taiwan,
Uus-Meremaa, Venemaa
5.1.5.2. Omniva kuller Euroopa
Tellimused toimetatakse tellimuses märgitud aadressile kulleri poolt. Kauba lähetuse kohta saate teate e-kirjaga.
Kaupade kohaletoimetamine toimub 14 tööpäeva jooksul alates raha
laekumisest müüja pangakontole. Kohaletoimetamise aja kokkuleppimiseks
võtab kuller Teiega ühendust telefoni teel.
22.99 € – Belgia, Poola, Rootsi, Rumeenia, Taani, Tsehhi
24.99 € – Austria, Holland, Horvaatia, Iirimaa, Luksemburg, Malta, Saksamaa, Ungari
27.99 € – Hispaania, Itaalia, Kreeka, Portugal, Prantsusmaa, Slovakkia, Sloveenia, Suurbritannia
33.99 € – Island, Norra, Šveits
5.2. Tellimuse vormistamisel on soovitav kontrollida esitatavate
kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete
kohaletoimetamisel. Müüja ja kullerfirma ei vastuta toodete
kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui
viivitus või arusaamatus on tingitud Tellija poolt tellimuse
vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
5.3. E-poes kuvatud tooted on enamjaolt laos olemas (v.a “eritellimusel” või “müüdud” märgistusega tooted). Kui toode
puudub laost ja tellimust ei ole võimalik täita, siis teatab Müüja
sellest Tellijale kontakttelefoni või elektronposti teel 1 tööpäeva
jooksul arvates Lepingu jõustumisest ning pakub välja võimaliku uue
tarneaja või toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama
hinna ja kvaliteediga. Kui Tellija ei soovi uut või asendustoodet, siis
tagastatakse Tellija poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega)
hiljemalt 1-2 päeva jooksul.
5.4. Tolli- ja impordimaksud
Kauba saatmisel võivad lisanduda mitmesugused tolli- ja
impordimaksud, mis tuleb tasuda paki sihtriiki saabumisel. Need maksud
tasub paki kätte saaja. Kuna maksu- ja tollipoliitika võib eri riikides
suuresti varieeruda, siis palume teil täiendava informatsiooni saamiseks
pöörduda kohaliku tolli- või maksuameti esinduse poole.
6. Tellimusest taganemine enne tellimuse täitmist
6.1. Kui Tellija soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne
tellimuse täitmist tellimusest taganeda, siis teatab Tellija sellest
viivitamatult kirjalikult Müüja elektronposti aadressile info@roosiait.ee.
E-kirja tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda
ning lisada oma kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse
esitamise kuupäev, kontakttelefon, pangakonto nr).
6.2 Kui taganemisavaldus jõuab Müüjani peale Müüja poolset tellimuse
täitmist, siis toimub tellimusest taganemine vastavalt E-poe
Ostutingimuste peatükile „Taganemisõigus”.
6.3 Tellimusest taganemisel tagastatakse Tellijale ostu ees tasutud
summa (koos transpordimaksumusega) Tellija poolt näidatud pangakontole
hiljemalt 14 päeva jooksul alates tellimusest taganemise teate kätte
saamisest.
7.1 E-poes sõlmitud lepingutele kehtib 14 päevane taganemisõigus.
14-päevane tähtaeg algab hetkest, mil klient on toote füüsiliselt enda valdusesse saanud.
7.2 Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne ja võimalusel originaalpakendis. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
7.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Tellijal 14 päeva jooksul alates toote üleandmisest täita tagastusvorm või kirjutada emailile info@roosiait.ee ning tagastada toode Müüjale vähemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.
7.4 Taganemisel kannab Müüja Tellijale ostu ees tasutud summa (koos transpordimaksumusega) tellimuse eest tasumiseks kasutatud maksekontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates taganemisteate
saamisest.
7.5 Tagastamisega seonduvad kulud tasub Tellija.
7.6. Mõõdetud kaupa ei saa tagastada, välja arvatud toodete puuduste korral.
8. Lepingutingimustele mittevastavate toodete tagastamine
8.1. Müüja vastutab toodete lepingutingimustele mittevastavuse ja
puuduste eest, mis ilmnevad 2 aasta jooksul arvates toodete üleandmisest
Tellijale.
8.2. Kui kauba või teenuse ostmisest, mille kohta Tellija on esitanud
lepingutingimustele mittevastavusest pretensiooni, on möödunud kuni
kuus (6) kuud, kohustub Müüja tõestama lepingutingimustele
mittevastavuse olemasolu. Pärast 6 kuu möödumist on aga Tellija
kohustatud tõendama, et varjatud puudus või muu lepingutingimustele
mittevastavus oli olemas juba kauba või teenuse ostmisel.
8.3. Toote nõuetele mittevastavuse või toote juures puuduste avastamisel täidab Tellija tagastusvormi hiljemalt 2 kuu jooksul arvates toote nõuetele
mittevastavuse või toote juures puuduse avastamisest või helistab Müüja kontakttelefonil +372 5190 0606 .
8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on Tellijal
õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu
või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Müüja
kulul.
8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote
eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) tellimuse eest tasumiseks kasutatud maksekontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates tagastatava kauba kättesaamisest või ostja poolt tõendi esitamisest, et ta on asja tagasi saatnud. Müüja võib loobuda
toote tagastamise nõudest.
8.6. Kui Tellijal on E-poest ostetud kauba osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@roosiait.ee
või helistada telefonil +372 5190 0606 .
Kui Tellija ja E-pood ei suuda
lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Tellijal võimalik pöörduda
vaidluste lahendamiseks vaidluste kohtuvälise lahendamise üksusesse,
kelleks on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon
(www.komisjon.ee). Komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida poole ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooletele tasuta.
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet asub Endla 10A, Tallinn 10122, telefon 6201707, avaldus@komisjon.ee Vaidluste
kohtuvälise lahendamise üksuse menetlusreeglitega saab tutvuda veebilehe
aadressil www.komisjon.ee
8.7. Piiriüleste vaidluste korral on tarbijal võimalik pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskuse Eesti kontaktpunkti kontaktandmed on järgmised: (Endla 10A, 10122 Tallinn; e-post consumer@consumer.ee; veebileht https://consumer.ee/).
9. Ostja õigused tellimustest taganemisel
Tarbija saab lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahendile (VÕS § 54 lg 1 p 18), muu hulgas lepingust taganeda või nõuda kahju hüvitamist.
VÕS § 101 lg 1 alusel, kui võlgnik on kohustus rikkunud, võib võlausaldaja kasutada järgnevaid õiguskaitsevahendeid: nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist.
10. Müüja õigused tellimustest taganemisel
10.1. Müüjal on õigus tellimusest taganeda kui:
10.1.1. Tellija ei tasu arvet tähtaegselt;
10.1.2. Tellija ei tule toodetele tähtaegselt järele;
10.1.3. Tellitud tooted on laost otsas.
11. Isikuandmed ja nende kasutamine
11.1. Kõiki E-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks
saanud Tellija isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
Müüja ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele,
v.a. seadusega ettenähtud juhtudel. Soovi korral on Tellijal õigus nõuda
oma andmete kustutamist E-poe andmebaasist. Krüptitud andmesidekanal
pankadega tagab Tellija isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse.
Müüjal puudub neile juurdepääs.
11.2. Tellija annab nõusoleku saata müügipakkumisi ja uudiskirju
tellimuse esitamisel sisestud elektronposti aadressil juhul, kui Tellija
on märkinud ära vastava nõusoleku tellimuse esitamise lehel linnukesega
vastavas aknas.
12. Vastutus ja vääramatu jõud
12.1. Müüja vastutab Tellija ees ja Tellija vastutab Müüja ees
teisele poolele käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest
Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja
ulatuses.
12.2. Müüja ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude eest või toote
kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote
kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud
mõjutada ning mille saabumist Müüja ei näinud ette ega võinud ette näha
(vääramatu jõud).
12.3. Müüja ei vastuta Tellija e-poe teenuste kasutamist eeldavate
seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmisega
seotud ning samuti muude E-poe teenuse kasutamisest põhjustatud
kulutuste eest.
13.1. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
13.2. Ostutingimustega tutvumine on Tellijale kohustuslik.
13.3. Tellimuse esitamisel märkides linnukesega vastavas aknas „
E-poe ostutingimused – olen läbi lugenud ja nõustun nendega”, kinnitab Tellija, et on
tutvunud Ostutingimustega, neist aru saanud ja nõustunud.